2008/10/04

PUMA


聽說在台北東區微風廣場旁的Puma專賣店可以看到
這張是宇芳前幾天拍下來傳給我的
七月時回台灣前就已在紐約的兩家Puma Store訪察過了
後來陸陸續續也都聽說某地鐵站或某個路口都出現蹤影
好像新加坡也出現了
八月初時也聽說日本出現了電視廣告
但願舞團還有其他廣告機會
讓薪水微薄的我們多賺點錢啊......

6 則留言:

匿名 提到...

Hi, it's Jye-Hwei sending some love to my beautiful friends.

I-ling, I went to the show on Thursday night and your presence on stage is very delightful. I am very proud to see you doing so well and look forward to seeing more of you on stage sometimes soon. Oh yes, I have seen your beautiful puma poster all over the city. You are a STAR.

Kuan, the pictures and reviews look amazing. I wish I could be there to see you. Take care and keep rocking the world ..

610 提到...

OH MY GOD!!
You came already?!?!?!
Then did you see me try to project singing after I found out the mic was dead on stage? Oh well....
Also I met Xin-Yi on Tuesday night and heard that you both got a good dancing job. Congratulations!!
Let's keep in touch and don't forget to tell me when you're performing~!

Thanks...

匿名 提到...

你現在的薪資怎會微薄呢???相信有我的出現一定會帶給你好運...機會對相對更多喔!!!好好加油啦!!!

610 提到...

哪天我算給你聽
你就知道其實不是大家想像中那麼爽囉!

茶米應該是我心裡猜的那個人吧!?
歡迎留言~
其他也要跟進喔!

匿名 提到...

哈...這麼利害果然我們是心靈相通的~~~沒有白白付出我的感情阿~~~那你要好好地更努力阿!!不過也要保持著開心快樂心情唷!!

匿名 提到...

微風有哦
我也要去看
然後站在前面大聲的重複
喃喃自語式的說
阿伶 我的大學同學耶
呵呵
I am proud of you too
xxxooox
心怡