2009/01/23

終於 Finally

終於 瑞士伶有時間好好整理這幾個月的生活
終於 瑞士伶有電腦可以跟親友分享瑞士生活

從去年10月到現在
瑞士生活精采豐富 我內心的轉變也隨之起起伏伏
期間有歡樂有痛苦 有充實有空洞 有忙碌有悠閒 有幸福有孤獨
這些心情充滿在我的生活與工作中
讓我真真實實的感受到自己的存在
無論快樂與不快樂我都沉浸在生命帶給我的每一刻

待續...................



英文版給Abby, 我盡力了 / English for Abby and I tried my best.



Finally, I have time to sort my life of last few months.
Finally, I have computer to share my life with my loves.

Since last October,
My heart goes like waves up and down with the life.
There has happy and misery, rich and empty, busy and carefree, happiness and loneliness.
These full of my life and my works.
I do enjoy every second of what life brings me.
And I do feel I exist.


continued..................................

沒有留言: